22. Mar. 2017.

Hrvatska kompanija Franck vratila se početkom marta 2017, posle 25 godina, ponovo na tržišta Srbije i Crne Gore i to "jubilarnom" kafom - popularnom "ciglicom", ali i drugim asortimanom mlevene kafe, instant kapućinima, kao i čajevima.

Time je Franck zaokružio regionalnu priču. Zoran Mabić, izvršni direktor prodaje kompanije Franck, komentarisao je dobre prošlogodišnje rezultate, te najavio i rast poslovanja cele grupacije u 2017. godini.

- Franck grupa rasla je 8,5% što nas svrstava među one s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Već i prvi kvartal 2017. nagoveštava da ćemo na nivou cele grupacije u ovoj godini dvocifreno rasti. Franck danas sa svojim proizvodima u hrvatskoj trgovini nastupa u kategorijama koje zauzimaju ukupno 123 kilometara polica, što je relacija od Zagreba do Ljubljane - rekao je Mabić.

- Svakako bih idvojio i naročito detaljna merenja koja smo uradili, od potrošačkih preferencija do svih merljivih parametara kupaca, u ritejlu kao i horeca sektoru, kao i merenja svih naših procesa. To nam je donelo trend rasta prihoda, a posebno tržišnih udela, koji su, po prvi put, istovremeno rasli na svim primarnim tržištima i kanalima u Hrvatskoj, BiH i Sloveniji - rekao je Mabić za Večernji list.

Franc se početkom marta vratio na tržišta Srbije i Crne Gore.

- Srpsko tržište mlevene, turske kave je ogromno. Za razliku od hrvatskog sa 9.500 tona, ono troši i 24.000 tona mlevene kave godišnje, ali dosta oscilira u kvalitetu - dodaje Mabić.

On je istakao i da je kompanija značajno ulagala u distribuciju i marketinške aktivnost i u Albaniji i Makedoniji, gde su jedan od lidera u horeca sektoru.

- To želimo da preslikamo i u ritejl, tako da ove godine očekujemo dvocifreni rast - rekao je Mabić.

Izvor: eKapija