srpski brendovi | ekonomija | turizam srbije | hrana i piće | Hoteli | Top Serbian Brands

DELHAIZE SRBIJA

Osnovne informacije

Ostale informacije

  • Delatnosti:
    Trgovina
  • Kategorije proizvoda:
    Trgovina na malo, Hipermarketi, Hrana i piće

O kompaniji

Maxi je maloprodajni prehrambeni lanac koji posluje u okviru grupe Ahold Delhaize. Prvi Maxi supermarket otvoren je krajem 2000. godine na Novom Beogradu, a ubrzo nakon toga Maxi postaje sinonim trgovine koja brine o potrošačima, prati svetske trendove i uvodi novine u sve segmente poslovanja. 

Maxi supermarketi prostiru se na površini od 400 do 2.000 kvadratnih metara i opremljeni su modernom, funkcionalnom i ekonomičnom opremom za čuvanje i izlaganje robe. U zavisnosti od veličine objekta, Maxi nudi asortiman od 5.000 do 12.000 najpoznatijih domaćih i inostranih proizvoda. Strukturom svoje ponude zadovoljava potrebe svakog domaćinstva. Pored trajnih prehrambenih proizvoda prodaju se sveže namirnice, kozmetički i higijenski program, proizvodi kućne galanterije, mali kućni aparati, sezonski program.

U cilju što boljeg informisanja potrošača organizovan je Maxi Call Centar (0800 353 70 30) putem koga potrošači besplatnim pozivom mogu dobiti informacije o prodavnicama, cenama, promotivnim aktivnostima, radnom vremenu, akcijskim sniženjima i načinima plaćanja. Neposredan kontakt sa svojim potrošačima Maxi ostvaruje i preko Knjige utisaka koja se nalazi u svakoj prodavnici.

Osim vrhunskom uslugom i širokim asortimanom, Maxi privlači svoje potrošače i povoljnim cenama. Svake nedelje na specijalnom akcijskom sniženju nađe se stotinak proizvoda iz svih robnih grupa, prilagođena sezonskim potrebama potrošača. Uporedo sa redovnim akcijskim sniženjima Maxi često organizuje dodatna sniženja, uglavnom za najprodavanije proizvode. O detaljima akcijske prodaje potrošač može da se informiše u svakom supermarketu i na svim promotivnim materijalima.

Maxi je jedinstven i u domenu vizuelnog identiteta. Čak i kada se menja, Maxi uvek zadržava prepoznatljiv izgled porodičnog supermarketa. U svom okruženju Maxi nudi brojne pogodnosti - parking prostor, poligone za dečiju igru, ozelenjene i uređene slobodne površine. Potpuno karakterističnom izgledu prodajnog prostora doprinosi, između ostalog, pozicioniranje robe po svetskim prodajnim standardima, “promo ostrva” na kojima su izloženi proizvodi sa mesečnih akcijskih sniženja, viseći "putokazi" koji olakšavaju snalaženje po objektu. Nije stoga čudo što gde god se pojavi Maxi supermarket brzo postaje lokalno obeležje.

ISTORIJAT NAŠE GRUPE

12.12.2000 - Otvoren prvi Maxi u Beogradu u formatu hard diskonta

2001 – 2002 - Ukupno 16 maloprodajnih objekata Maxija u četiri grada Srbije i prelaz na koncept supermarketa.

2002 – 2006 - Maxi ubrzano razvija svoju maloprodajnu mrežu i tržišne aktivnosti. Započinje intenzivnu akviziciju, kao i dalju ekspanziju po celoj Srbiji, prisutan je u 29 gradova sa 116 objekata.

2006 – 2008 - Uspešnim akvizicijama i prodorom na tržišta Bosne, Bugarske, kao i izgradnjom supermarketa u Crnoj Gori, Delta Maxi počinje da ostvaruje svoju viziju: postati najveći maloprodajni lanac u regionu.

2007 - Početkom oktobra ove godine, kompaniji Delta Maxi je dodeljen Sertifikat za sistem upravljanja kvalitetom, prema zahtevima standarda ISO 90001 i HACCP, time postaje prvi maloprodajni lanac u regionu koji poseduje medjunarodni sertifikat.

2011 – Maxi prelazi pod okrilje belgijske Delhaize Group. Ovaj međunarodni maloprodajni lanac koji posluje na tri kontinenta, u devet zemalja, kroz više od 3.500 objekata sa 160.000 zaposlenih ima gotovo vek tradicije u oblasti prodaje prehrambenih proizvoda, i u Srbiju donosi promene na nivou plasmana robe široke potrošnje. Od tada, Maxi intenzivno radi na proširenju asortimana, podizanju kvaliteta, unapređenju receptura i dizajnu.

2012 – Delhaize Srbija i Maxi stavljaju na raspolaganje svojim potrošačima preko 2.100 novih proizvoda, uvođenjem privatnih robnih marki  "Premia", "365", "Delhaize", "Bio", "Care", "Taste of Inspiration", "Adut" i ‘’Od naše zemlje’’. Ova roba, veoma cenjena od strane naših kupaca,  jeftinija je od 10 do 35 posto u odnosu na robu iz drugih asortimana. Oko 75 posto proizvoda naših privatnih robnih marki, dolazi od domaćih proizvođača. 

2013 –‘’Mini Maxi’’ format menja ime u ‘’Shop & Go’’ Pored promene imena, novi format donosi i potpuno nove boje, izgled unutrašnjosti i spoljašnjosti prodavnice, veću funkcionalnost objekata, a sve sa ciljem bolje preglednosti i lakšeg snalaženja. Takođe je optimizovan i osvežen asortiman, uvedeni su proizvodi kojih do sada nije bilo u ponudi u "Mini Maxijima", ali je i povećano učešće privatnih robnih marki koje su proizvedene u Srbiji. Zbog svih novina koje 'Shop&Go' donosi potrošači će manje vremena provoditi u kupovini u ovim prodavnicama, a ujedno će naći proizvode koji su im svakodnevno potrebni 

2014 – Delhaize Srbija otvara novi Distributivni centar koji sa 70.000 paletnih mesta, poseduje najveće smeštajne kapacitete u Srbiji i na taj način uspeva da u najkraćem roku usluži maloprodajne objekte Maxi i Shop&Go, svežim namirnicama.