srpski brendovi | ekonomija | turizam srbije | hrana i piće | Hoteli | Top Serbian Brands

YUMIS

Osnovne informacije

Ostale informacije

  • Delatnosti:
    Prehrana
  • Kategorije proizvoda:
    Sušeno voće, Koštunjavo voće, Kafa i čaj, čokolada i konditorski proizvodi, Keks, šećer, Mlinski proizvodi i proizvodi od brašna, Začini i supe, Praškasti proizvodi, Prelivi, senf, kečap, majonez..., Aditivi i arome

O kompaniji

YUMIS DOO iz Niša je osnovano 1991.godine kao privatno preduzeće. Osnovna delatnost je proizvodnja supa, začina, pudinga, šlagova, čajeva, kikirikija, aditiva za pekarsku industriju i još mnogo drugih proizvoda. Narednih 20 godina Yumis razvija svoju prodajnu mrežu i ostvarenim rezultatima značajno širi poslovanje. Danas, mnoge grupe Yumis proizvoda zauzimaju značajno učešće na domacem i inostranim tržištima. Kvalitet proizvoda i celokupnog poslovanja je preduslov poslovne politike kompanije, što potvrđuju sertifikati HACCP, IFS.

Profesionalizam svih sektora i višegodišnje prisustvona tržištu, uz konstantno unapređenje poslovanja rezultirali su visokokvalitetnim proizvodima koji su jednako konkurentni na domaćem I inostranim tržištima. Yumis proizvodi promovišu tradicionalne ukuse juga I čitave Srbije, uz moderan dizajn ambalaže.
Nekada je Niš bio grad televizora i rendgen aparata koji su se proizvodili u Elektronskoj Industriji ili grad lokomotiva iz Mašinske Industrije, danas je sinonim supa iz Yumis-a.
Politika Kvaliteta

YUMIS DOO Niš politiku kvaliteta zasniva na sledećim principima:
- konstantno praćenje potreba postojećih i potencijalnih korisnika u cilju što boljeg razumevanja I prilagođavanja istim
- proces odlučivanja bazira se isključivo na anlizama relevantnih podataka i informacija
- svi zaposleni aktivno učestvuju u poslovnim aktivnostima, svesni toga da je naša organizacija jaka onoliko koliko je jaka najslabija karika u njoj
- organizaciona struktura je koncipirana po modelu jasno definisanih i delegiranih zadataka u okviru sektora
- sistemski pristup rešavanju problema
- sve naše napore usmeravamo na kontinuirano unapređenje svih naših procesa, aktivnosti i karakteristika kvaliteta svakog proizvedenog proizvoda
- svi zaposleni, na čelu sa top menadžmentom, u sistemu rada organizovani su u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001 i načelima HCCP i IFS.

Vizija

Liderska pozicija u proizvodnji i plasmanu proizvoda, na domaćem i inostarnim tržištima, uz konstantno unapređenje odnosa sa kupcima i povećanje benefita za krajnjeg potrošača.

Misija

Zadovoljenje potreba potrošača i savremene porodice, visokokvalitetnim proizvodima, proizvedenim u organizacionim uslovima poslovanja po svetskim standardima.

Tržište

Domaće tržište

Domaće tržište, uslovljeno strogim kriterijumima inostranog tržišta, uz istovremenu globalizaciju, ima određene preduslove za uspostavljanje saradnje. Neki od tih preduslova odnose se na primenu međunarodnih standarda kao i na kontrolu kvaliteta proizvoda. U skladu s tim, u YUMIS-u su sve procedure koje se primenjuju u proizvodnji, kao i u svim drugim aktivnostima usklađene sa ISO 9001:2000 standardom. Posebna pažnja poklanja se kontroli kvaliteta. O tome svedoči certifikat o primeni sistema kontrole kvaliteta HACCP. Ovaj certifikat se svake godine obnavlja posle kontrole koju vrši TUV Management Service Gmbh iz Minhena. Yumis je među prvima, u Srbiji, uveo IFS standard čija se resertifikacija obavlja uspešno svake godine.

YUMIS proizvode u punom asortimanu možete naći u objektima svih KA i lokalnih KA kupaca. Pored garancije kvaliteta za sopstveni brend, YUMIS stoji iza kvaliteta proizvoda iz svog asortimana pod privatnom robnom markom velikih sistema (RIAL, K PLUS, M, BAS BAS, ARO, TOP BUDGET, BRAVO, VERO, SPAR, FINO…). Pored prepoznatljivih kategorija supa, začina, pudinga, asortiman smo osvežili, za nas potpuno novom, kategorijom linije konditora-DOLCI kolačima. Za kratko vreme DOLCI su našli put do krajnjih potrošača. Danas, užurbani tempo i dinamična svakodnevica menjaju navike i stvara se potreba za instant obrocima. Kako bi udovoljili potrebama naših potrošača plasirali smo još jednu kategoriju instant obroka - noodles. Noodles su prilagodjene tradicionalnim ukusima YUMIS supa i za sada smo plasirali 4 ukusa-piletina, govedja, pečurke, paradajz.
Dizajn je usaglašen sa novim dizajnom kompletnog asortimana supa, koji ce unificirati 20 godina stvaranja različitih ukusa.

Inostrano tržište

Pored rezultata na domaćem tržištu, usmereni smo na ostvarivanje postavljenih ciljeva i ka ino tržištu. Naša razvojna strategija bazirana je na partnerskim odnosima sa našim distributerima uz pružanje maximalne marketinške podrške. YUMIS proizvodi se trenutno mogu naći na policama u Makedoniji, Crnoj Gori, Albaniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu, Hrvatskoj, Grčkoj, Italiji, Nemačkoj, Francuskoj, Švedskoj, Češkoj, USA, Bugarskoj, Rumuniji, Rusiji, Belorusiji, Somaliji, Keniji.
Planovi širenja usmereni su ka tržištima: Kanade, Australije, Madjarske, Slovenije, Moldavije, Poljske, Slovačke, Ukrajine, Litvanije, Kazahstana, Afrike…


Interni web portal - značajan izvor informacija i realna slika stanja na terenu.

Zahvaljujući najsavremenijim metodama, na kojima je portal baziran, i svakodnevnom ažuriranju, u svakom trenutku imamo kompletnu sliku tržišta. Na osnovu podataka sa portala i detaljnih analiza koje omogućuje, uz ukrštanje sa ciljevima imamo prednost u pogledu fleksibilnosti i brzine donošenja odluka od starteškog značaja.

Zaposleni

Kompanija YUMIS organizovana je na nivou poslovnih centara – regionalnih timova. Yumis ima svojih šest poslovnih centara:

PC Beograd
PC Novi Sad
PC Subotica
PC Niš
PC Leskovac
PC Čačak