srpski brendovi | ekonomija | turizam srbije | hrana i piće | Hoteli | Top Serbian Brands

MESOKOMBINAT PROMET LESKOVAC

Osnovne informacije

Ostale informacije

  • Delatnosti:
    Prehrana
  • Kategorije proizvoda:
    Suvomesnati proizvodi, Sveže meso

O kompaniji

Primarni cilj Mesokombinat-promet-a je da održanjem kvaliteta svojih proizvoda, stalnim praćenjem novih tendencija i razvojem novih tehnologija, opravda poverenje postojećih potrošača, kao i da stekne poverenje novih. 

Uz podršku naših dobavljača, maksimalno angažovanje zaposlenih i poverenje potrošača težimo ka tome da prateći svoj razvojni put širimo tržiste i jačamo pozicije na istom.

Mesokombinat-promet d.o.o. Leskovac ispunjava sve zahteve sistema menadžmenta kvalitetom u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2000 i ISO 22000:2005.

Sistem menadžmenta kvalitetom je sastavni deo poslovne politike Mesokombinat-promet d.o.o. Leskovac i sve aktivnosti na njegovom uspostavljanju, održavanju i kontinualnom poboljšanju su usklađene sa relevantnom zakonskom regulativom.

Poslovnim procesima upravljamo otvoreno i iskreno korišćenjem znanja naših zaposlenih i metoda i alata kvaliteta sa ciljem da odgovorimo potrebama naše organizacije i naših kupaca. Težimo da ostvarimo potpuno zadovoljstvo i lojalnost kupaca.

Menadžment promoviše i ohrabruje sve zaposlene i isporučioce da uzmu aktivno učešće u aktivnostima poboljšanja procesa. Sprovodimo permanentno obrazovanje i obuku u cilju poboljšanja kompetentnosti i podizanja svesti o značaju kvaliteta.

Top menadžment uspostavlja politiku kvaliteta i ciljeve kvaliteta i kontinualno ih preispituje u želji da osigura da se zahtevi kupaca razumeju i ispunjavaju. Zaposleni se upoznaju sa politikom kvaliteta kako bi je razumeli i dali doprinos ostvarenju našeg cilja - potpunog zadovoljstva i lojalnosti kupaca. Zaposleni su privrženi ostvarenju ciljeva kvaliteta koji vode ka kontinualnom poboljšanju i dostizanju izvrsnosti.

Politika kvaliteta je istaknuta na ulazima i na vidnim mestima u našoj organizaciji. Politika je saopštena preko medija i svim zainteresovanim stranama.

Mesokombinat – promet d.o.o. Leskovac ima cilj da postigne potpuno zadovoljstvo i lojalnost kupaca definisanjem i realizacijom sledećih ciljeva kvaliteta:

  • povećanje kvaliteta proizvoda za 10% svake godine u odnosu na prethodnu;
  • smanjivanje identifikovane „vitalne manjine“ značajnih grešaka u procesima za 15% svake godine u odnosu na prethodnu, sa krajnjim ciljem dostizanja procesa «best-in-class»;
  • eliminisanje nepotrebnih troškova i smanjenje ukupnih troškova za 10% svake godine;
  • povećanje udela na tržištu za 10% svake godine u odnosu na prethodnu kroz stalni razvoj i usavršavanje proizvodnje koja je u potpunosti prilagođena zahtevima i potrebama kupaca;
  • povećanje zadovoljstva kupca i zaposlenih mereno smanjenjem razlike u zadovoljstvu kupaca i zaposlenih između zadovoljstva u 2008. godini i potpunog zadovoljstva za 10% svake godine;
  • efikasnije sprovođenje procesa proizvodnje i smanjenje škarta za 10% i rasipanja u potrebnom vremenu za izvršenje najvažnijih aktivnosti proizvodnje za 15% u odnosu na postojeće stanje tokom dve godine kroz poboljšanje procesa i njihovu informacionu podršku;

Radi ostvarivanja ciljeva kvaliteta Mesokombinat-promet d.o.o. Leskovac uspostavlja sistem menadžmenta kvalitetom u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2000 I ISO 22000. Ta inicijativa i nove koje će uslediti doprineće da ispunimo i prevaziđemo zahteve naših kupaca isporučenim proizvodima brzo i bez greške pri svakoj interakciji.

Proizvodni program

Grupe suhomesnatih proizvoda:

  • Konzerve od mesa u komadima
  • Konzerve od usitnjenog mesa
  • Barene kobasice sa komadima mesa
  • Grubo usitnjene barene kobasice
  • Fino usitnjene barene kobasice
  • Kuvane kobasice
  • Fermentisane suve kobasice
  • Suvomesnati proizvodi
  • Dimljeni proizvodi
  • Slanine

Grupe proizvoda svežeg mesa:

  • Sveže svinjsko meso
  • Sveže juneće meso
  • Svinjske iznutrice
  • Juneće iznutrice
  • Leskovački specijaliteti
  • Ostale vrste mesa

Roštilj meso