Društvene mreže kao podrška poslovanju - U Beogradu održan NetWorking Day
NetWorking Day, održan 22. marta u Beogradu, okupio je preduzetnike i privrednike koji su se interesovali kako da svoje poslovanje unaprede korišćenjem interneta i digitalnih medija. O temi "Posluj digitalno, posluj uspešno", govorili su Lazar Bošković, vlasnik PR agencije Agitprop, PR i marketing savetnik, Nađa Jokanović, suosnivač i direktorka marketinga i prodaje popularnog online portala Wannabe Magazine i Srećko Šekeljić, ekspert za digitalni marketing i komunikacije Societe Generale banke.
Lazar Bošković, koji je preduzetnik duže od 20 godina, govorio je o svom razvojnom putu, kao i o primeni kreativnosti u razvoju svakog preduzeća, a prisutnima je dao i nekoliko konkretnih saveta:
- Kada nešto radite morate biti originalni u toj meri da budete primećeni i da imate bar nešto što vas izdvaja od drugih. Onlajn prisutnost nemojte planirati samo na društvenim mrežama, već fokus mora biti na kompanijskom sajtu. Kako je sadržaj i dalje najvažniji u tome da budete bolje pozicionirani na pretraživačima, pokušajte da vaš kompanijski sajt ima dovoljno informacija. Druga stvar je da pretraživači vole sajtove koji su dinamični i imaju uvek novi sadržaj, a najefiksniji način da to postignete je pisanje bloga - izjavio je Bošković.
Nađa Jokanović, farmaceutkinja po obrazovanju, već dugo godina je preduzetnica. Svoje poslovanje oslanja na digitalne kanale.
- Wannabe Magazine smo pokrenule u nameri da ponudimo kreacije moje partnerke. Okupljeni oko te ideje, razvile smo magazin, a kasnije se posao širio. Moram da priznam da je ovakvim rezultatima doprineo i trenutak u kojem smo počeli. Konkurencija nije bila velika, a Facebook je, na primer, drugačije funkcionisao. Nisu se naplaćivale reklame, i naši postovi su imali ogromnu vidljivost - navela je Jokanović.
Kaže da je od postavke sajta, do prvog upita za reklamu prošla cela godina. Danas Wannabe Magazine ima 16 zaposlenih i širok portfolio usluga. Nađa Jokanović je najavila i dalje širenje, a sada su okupirani novom robnom markom namenjenoj devojčicama.
Digital i društveni mediji su u fokusu i Societe Generale banke, a o njihovoj strategiji govorio je Srećko Šekeljić:
- Strateška odluka banke je bila da se poboljša komunikacija kroz digitalne kanale. Promenili smo strategiju na društvenim mrežama, počeli smo direktnu komunikaciju sa korisnicima naših usluga i svim ostalim koji se zanimaju za ponude banaka. To je dalo odlične rezultate. Prvo, dobili smo nove klijente koji su bili zadovoljni brzinom naših odgovora i savetima koje su dobijali. Drugo, slušajući njihove potrebe i probleme sa kojima se susreću, kreirali smo nove usluge i poboljšali postojeće - objasnio je Srećko Šekeljić.
Posle zvaničnog dela, posetioci su nastavili komunikaciju razmenom ideja, kontakata i stvaranjem šansi za novi posao.
Izvor: eKapija