25. Apr. 2017.

Na ovogodišnjoj, četvrtoj po redu, konferenciji Marketing Summit Belgrade (MSB) učesnici će imati priliku da se upoznaju sa najsvežijim primerima aktuelnih trendova i novih talasa u marketingu.

Organizatori najvećeg regionalnog godišnjeg okupljanja svih koji se bave marketingom u kompanijama i institucijama - izdavačka kuća InB2B Media (koja u svom okrilju ima magazine InStore i InHoReCa) i Poslovna akademija Finance iz Ljubljane - navode da smo svedoci značajnih promena u poslovnom svetu i društvu uopšte. Zato, prema njihovim rečima, danas više ne govorimo o novim tokovima u marketingu - susrećemo se sa cunamijem!

Program ovogodišnje konferencije okupiće brendove i pojedince koji već istražuju i implementiraju "marketinški cunami" i zahvaljujući njemu profitiraju. Predstaviće se kompanije koje su se disruptivnim metodama diferencirale na tržištu i time promenile poslovni model, pokazati na koji način bolje razumeti kupce i kako upravljati celokupnim iskustvom potrošača. Planiran je i osvrt na digitalnu transformaciju i neophodnu kompetentnost marketing menadžmenta.

Kako najavljuju organizatori, učesnici konferencije će u jednom danu imati priliku da čuju o najsvežijim idejama za poboljšanje marketinškog efekta i sprovođenje marketing strategije. Biće predstavljeni primeri iz FMCG sektora, finansija i B2B modela.

Konferencija je namenjena direktorima marketinga, marketing menadžerima, menadžerima kategorija, brend menadžerima, marketing agencijama, stručnjacima iz oblasti marketinga i svima koji žele da unaprede svoj marketing.

Prijave su u toku, a kompletan program konferencije nalazi se na zvaničnom sajtu www.marketing-summit.rs.

Izvor: eKapija