srpski brendovi | ekonomija | turizam srbije | hrana i piće | Hoteli | Top Serbian Brands

VEROPOULOS - SUPER VERO

Osnovne informacije

Ostale informacije

  • Delatnosti:
    Trgovina
  • Kategorije proizvoda:
    Trgovina na malo, Hipermarketi, Hrana i piće

O kompaniji

VEROPOULOS GRUPA SUPERMARKETA počinje svoju priču u Srbiji 2002.god. U decembru te godine, na površini prodajnog prostora većoj od 2000 m2, otvoren je prvi od 6 supermarketa SUPER VERO.

Ko je SUPER VERO danas u Srbiji?

Više od 2 miliona zadovoljnih kupaca, više od 450 zaposlenih i više od 15.000 mprodajnog prostora.

SUPER VERO je danas više od SUPER MARKETA!

SUPER VERO je društveno odgovorna kompanija koja svojim delovanjem pokazuje da je moguće biti uspešan u poslovnom svetu, a istovremeno biti aktivan u procesu oblikovanja ekonomski i socijalno stabilnog srpskog društva.

KAKO SMO POČELI?

Priča o porodičnoj firmi VEROPOULOS počinje 20-ih godina XIX veka u Smirni, poznatom trgovačkom centru, gde Panajotis Veropoulos postavlja temelje svog trgovačkog biznisa.

Godine 1973. u mestu Peristeri stari gradski bioskop preuređen je u prvi supermarket porodice Veropoulos, a nakon nekoliko meseci, 10-ak kilometara udaljen od Atine, otvoren je i drugi po redu. Od tog trenutka počinje uspon jedne od najuspešnijih porodičnih kompanija u ovom delu Evrope.

Danas kompanija VEROPOULOS ima više od 250 supermarketa u Grčkoj i Makedoniji i Srbiji i nastavlja da se širi.

MISIJA VEROPOULOS-a je da pored brige o zadovoljstvu svojih kupaca, vodi računa o okolini u kojoj kompanija egzistira kao i o svim ostalim relevantnim činiocima koje tržište Srbije, kao takvo, identifikuje.

VIZIJA VEROPOULOS-a je da bude vodeći lanac supermarketa koji izborom i kvalitetom proizvoda i usluga, cenama, poslovnošću i brigom o kupcima postavlja standarde u trgovačkom biznisu.

Mi smo kompanija koja uspeva da uspostavi ravnotežu, kao i svojevrsnu simbiozu između načela profitabilnosti i etičnosti, što nam garantuje dugoročnu perspektivu rasta i razvoja.